Screenshot-2023-09-26-211342
deepakkkkkk

छोटी छोटी गैया छोटे छोटे ग्वाल भजन लिरिक्स (Choti choti gaiya choto choto gwaal Lyrics) - Meet Tripathi Krishna Bhajan - Bhaktilife24

deepak1149201

 

छोटी छोटी गैया छोटे छोटे ग्वाल भजन लिरिक्स (Choti choti gaiya choto choto gwaal Lyrics) - Meet Tripathi Krishna Bhajan - Bhaktilife24

छोटी छोटी गैया छोटे छोटे ग्वाल भजन लिरिक्स 

(Choti choti gaiya choto choto gwaal Lyrics) 


छोटी छोटी गैया छोटे छोटे ग्वाल ।

छोटो सो मेरो मदन गोपाल ॥


आगे आगे गैया पीछे पीछे ग्वाल।

बीच में मेरो मदन गोपाल॥


कारी कारी गैया गोरे गोरे ग्वाल।

श्याम वरण मेरो मदन गोपाल॥


घास खाए गैया दूध पीवे ग्वाल।

माखन खावे मेरो मदन गोपाल॥


छोटी छोटी लकुटी छोले छोटे हाथ।

बंसी बजावे मेरो मदन गोपाल॥


छोटी छोटी सखियाँ मधुबन बाग़।

रास राचावे मेरो मदन गोपाल॥




Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !